Viljoenskroon - Reisverslagen van Judith Keijsers - WaarBenJij.nu Viljoenskroon - Reisverslagen van Judith Keijsers - WaarBenJij.nu

Viljoenskroon

11 februari vertrek ik voor 3 maanden naar Viljoenskroon in Zuid-Afrika. Hier ga ik stage lopen in een kinderopvang voor kinderen die HIV positief zijn of aids hebben.

Recente Reisverslagen:

12 April 2016

Verkracting, normaal..?!!

12 April 2016

Verkracting, normaal..?!!

04 April 2016

Verwaarlozing...

27 Maart 2016

Al over de helft...!

09 Maart 2016

Grote verschillen...
Judith

In februari 2016 ga ik op buitenlandse stage naar Viljoenskroon, Zuid-Afrika. Ik ga hier werken in een township waar kinderen wonen die hiv-positief zijn. Er gaan nog 6 andere meiden mee van dezelfde afdeling van het kw1c in 's-Hertogenbosch. Via deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden als ik in zuid afrika ben! XXX

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4525

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 03 Mei 2016

Viljoenskroon

Landen bezocht: